نسیم قزوین

نسیم قزوین

هفته نامه نسیم قزوین
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: حسن رجبی
سردبیر: امیر علی رضایی

آخرین نظرات
نویسندگان

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۷
مهر

 

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در یاداشتی در هفته نامه نسیم قزوین نوشت: رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان استان قزوین از اقشار مختلف که به عشق رهبر فرزانه و محبوب انقلاب گردهم آمده‌ بودند درورزشگاه سردار آزادگان سید علی اکبر ابوترابی  برگزار شد تا آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کنند و باردیگربا آرمان‌های امام راحل (ره ) و شهدا تجدید ‌پیمان کنند.

  • نسیم قزوین
۲۷
مهر

 

❇️ گفتگوی خواندنی با حجت الاسلام معبودی مُسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:: ۸۰درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوء مدیرت است/تاثیر تحریم ها ۲۰درصد است/با صدای بلند اعلام می کنیم در انتخابات ها از هیچ حزب وجناحی حمایت نمی کنیم/اگر سپاه در کنار نهادهای امنیتی نبود الان اژدهای هفت سر، هزار سر شده بود/من ۳فرزند دارم از اینکه فرزند کم دارم بخاطر سیاست های غلط دولت سازندگی بود از این بابت شرمنده ام واستغفار می کنم/ باید همه تلاش کنیم کنگره۳۰۰۰ #شهید استان قزوین با شکوه خاص انجام شود

هفته نامه نسیم قزوین/حجت الاسلام علی معبودی روحانی انقلابی وخوش برخوردی است که با درایت سخن می گوید وحرف های که صراحت کلام میخواهد را بلند فریاد می زند اما از کنارکلام های حاشیه ساز به آهستگی عبور می کند معبودی خودش می گوید  در سال 69 مسئولیت فرهنگی را از سازمان تبلیغات اسلامی ایلام شروع کرده است او مدتی مسئول  تبلیغات  اسلامی الوند بوده وبعداز آن ریاست عقیدتی وسیاسی سپاه استان قزوین را عهده دار شده است، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ابهر وزنجان مسئول نظارت برانتخابات حوزه انتخابیه ابهرو خرمدره، مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه درسپاه زنجان و قزوین  بخشی از مسئولیت های او است، حاج آقا معبودی دررسانه ها  بیشترین حضور را دارد و هرگز از مصاحبه و گفتگو فرارنکرده وصادقانه نیز مواضع خود را بیان می کند، در یک روز بدون تعارف با او به گفتگو نشستیم و سئوالات خود را از اوپرسیدیم .

  • نسیم قزوین
۲۷
مهر

هفته نامه نسیم قزوین/محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران طی یادداشتی در روزنامه سازندگی نوشت که برگزاری کنسرت خیابانی باعث شادی مردم خواهد شد ابتدا یادداشت محمد علیخانی ودر ادامه نقدمحمد صادق عبدالهی  تقدیم خوانندگان می شود و قضاوت را به مردم واگذار می کنیم . 

به دنبال گمشده ایی به نام شادی!

  • نسیم قزوین
۲۷
مهر

گروه اجتماعی هفته نامه نسیم قزوین/خبربرگزاری کنگره شهدای قزوین. بعداز سالها کوتاهی هرچند دیرهنگام بود اما همین تجلیل ویاد آوری شهدا که درحقبقت وظیفه آحاد جامعه است باید با شکوه خاصی برگزارمی شد.

همه شهدا ستاره های درخشان آسمان عشق وتوحید هستند واز مقام ومنزلت والایی برخوردارند اما برخی شهدا بخاطرخصوصیات منحصربه فرد خود پر آواره تر و درگستره جهانی نیز معروف تر شده اند وباید خیلی زود ترازاین ها ازآنها تجلیل می شد .

هنوزچند هفته مانده به برگزاری این رویداد فرهنگی برخی افراد که نمک شهیدان را بسیارخورده اند وهمه هست ونیست خود را ازشهدا دارند چرا و به چه علت با بی اخلاقی تمام برگزارگنندگان را به دریافت اضافه کاری ویا هزینه کردن ازبیت المال متهم می کنند که باید علی رغم پاسخگویی درروز جزا همین دنیا نیزبخاطرتهمت وتخریب پاسخگوی قانون نیزباشند .

نسیم قزوین به برخی از تحرکات حاشیه سازمی پردازد.

  • نسیم قزوین
۲۷
مهر

  محمدحسین شفیعی ها دبیرحزب موتلفه استان قزوین درگفتگو با خبرنگارهفته نامه سیم قزوین درباره بررسی موانع سرمایه گذاری دراستان گفت : قوانین کند کننده، بروکراسی خسته کننده، مدیریت های ضعیف و بی جرأت وکارشکن موجب شده است انگیزه ها ورغبت سرمایه گذار کاهش یابد.

؟ضعیت سرمایه گذاری خارجی را در قزوین چگونه می بینید

یکی ازالزامات اقتصاد مقاومتی ومقابله با تحریم ها ی ظالمانه آمریکا ونیزشکوفایی اقتصادی و اشتغال که منجربه گشایش معیشت مردم خواهد شد، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری اعم ازبخش خصوصی وخارجی است. البته مقدمه این اقدام فراهم کردن بستروزمینه جذب سرمایه گذاراست که در کشوروبه تبع آن دراستان 

  • نسیم قزوین
۱۸
مهر


 ششمین شماره هفته نامه #نسیم_قزوین منتشر شد

برای دانلود نسخه PDF این نشریه اینجا را کلیک کنید.

🔻آنچه در این شماره می خوانید

  • نسیم قزوین
۰۴
مهر

پارگینک طبقاتی سعدالسلطنه و خیابان انصاری شرقی و یا توسعه امامزاده حسین علیه ااسلام و امروز هم پل بزرگ امام رضا علیه السلام هدف این جریان قرار گرفته و با شعار حفظ میراث فرهنگی، زیست محیطی وحفظ باغستانهای سنتی جلوی  برخی پروژه ها  با شانتاژهای رسانه های تیمی گرفته می شود که برای اجرای آن صدهها میلیارد پول بیت المال صرف شده است .

هفته نامه نسییم قزوین97/6/26 /گروه اجتماعی نسیم قزوین :  استان قزوین همیشه به غیر ردیف بودجه که یکی مانده به آخر است در همه چیز ردیف اول است ، دردفاع ازکنسرت اول، حتی در پروژه خراب کردن ها نیز توانسته مقام اول را نصیب خود کند .

  • نسیم قزوین
۰۱
مهر

شوراها و شهرداران نباید سیاسی باشند، اگر هم سیاسی باشند نباید شهر را سیاسی کنند

برای دو جاده در حال احداث قزوین،الموت به تنکابن و قزوین به کلاچای، بیشترین وقت خود را گذاشتم

من دغل‌بازی بلد نیستم ، روش‌های سیاست بازی معاویه‌ای را قبول ندارم

نسیم قزوین 97/6/26 :: حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی قبل از اینکه سیاستمدار باشد، روحانی خندان و دوست‌داشتنی است.شجاعت، صداقت در گفتار و پاکی در منش و مرام و وفای به عهد او شاخص‌ترین صفات حسنه اوست. او داماد آیت‌الله سید حسن شالی، عارف و عالم بزرگ استان است. حسینی سعی دارد همانند مراد خود، انقلابی و خدایی باقی بماند. خودش می‌گوید؛ من کجا و آن مرد عارف کجا! فاصله ما از زمین تا به آسمان است.

سید مرتضی اهل لابی‌گری و کسب پست و مقام برای دوستان و اطرافیان خودش نیست و این مطلب را همه طرفداران او نیز می‌دانند؛ اما صداقت و پاک بودن او هنوز توانسته که خیل دوستداران او را در حسینه آیت‌الله شالی کنار هم نگهدارد.

مبارز قبل از انقلاب، رزمنده دوران دفاع مقدس و پاسدار نظام و انقلاب، فعال فرهنگی و مبلغ دین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در استان‌های البرز و قزوین، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در امور روحانیون و مراجع، ریاست ستاد انتخاباتی آیت‌الله رییسی در استان قزوین و عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، بخشی از مسئولیت‌های اوست.

بعد از سفر از کربلای معلی و عتبات عالیات، به دیدار او رفته با او به گفت‌وگو نشستیم که تقدیم خوانندگان گرامی می‌شود.

  • نسیم قزوین