نسیم قزوین

نسیم قزوین

هفته نامه نسیم قزوین
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: حسن رجبی
سردبیر: امیر علی رضایی

آخرین نظرات
نویسندگان

لطفا فیلم بازی نکنید!!

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ق.ظ

 

امیرعلی رضایی

هفته نامه شماره 3 نسیم قزوین 97/4/26/ فرق بین هنرمند باهنرگند اینست که برخی  افراد با ابزارهنرآثارفاخروماندگاری درصفحه روزگارخلق می کنند وازخود آثاری باقی می گذارند که تا قرن ها کسی نمی تواند منکر اثرهنری آنها بشود اما درهمین عرصه نیزهستند افرادی که هنرگندهستند، تنها هنرشان گند زدن به کارهاست، این افراد بی لیاقت وبی تدبیرتا زمانی که فرصت باقی هست ازداشته ها وتوانایی ها خودغافل هستند وهیچ گونه زحمتی به خود نمی دهند وزمانی که فرصت ها و ظرفیت ها را سوزاندند وبه خاکسترتبدیل کردند، بجای عذر خواهی ازمردم که ابتدایی ترین کار اخلاقی دردین اسلام است و باید توبه کنند بلا فاصله به سراغ شانتاژ کردن می روند و با ادبیات سخیف وزبان درازی ، مردم را نادان فرض می کنند و با شعارهای رایج دموکراسی مانند، آزادی وحقوق شهروندی مردم را ازمسیر اصلی حق خارج می کنند ونمی گذارند مردم با تصمیم عقلانی کشورو ملت خود را نجات دهند .

این گونه هنرگندان درهمه جریانات سیاسی کشوروجود دارند، نداشتن تقوای الهی، عدم باوربه روزمعاد و زنده بودن خدا، نداشتن انصاف ، آزادگی ، وابستگی به دنیا سبب می شود تا این موجودات مرموزوقتی حیات سیاسی خود را درخطرمی بینند دچاردگردیسی شوند و تغیرشکل دهند.

بحران های پی در پی اقتصادی ، فسادهای سازماندهی شده در وزارت خانه ها ، یل و رها بودن ارزو سکه ،عدم هماهنگی درتیم اقتصادی ، بی عرضگی درمدیریت ، خوی اشرافی گری ، وابستگی به خارج وعدم برنامه ریزی دردرون، کشوررا روی گسل زلزله ویرانگرقرارداده است .

جریان اصلاح طلب که مادرمولد « ناقص الخلقه» برجام است قبل ازاینکه جریان رقیب او را به میزمحاکمه و مناظره بکشد ، دست بکارشده ازروحانی عبورکرده است

سران اصلاح طلب استان  قزوین که  تا دیروزبه  شهروروستا می رفتند و می گفتند که روحانی سایه شوم جنگ را از سرمردم کوتاه کرده وبا افتخارمذاکرات با آمریکا را راه نجات معرفی می کردند وسند خفت باربرجام  را ششدانگ بنام خود می زدند امروز با فرار به جلو تیتر می زنند : که بازگشت به مردم تنها راه عبورازبحران است .

اینها وقاحت را ازحد گذرانده ومی نویسند « حال ایران اصلا خوب نیست » و یا می گویند« مردم خسته اند » درست می گویند مردم خسته اند ، مردم بریده اند !!

اما نمی گویند که چه کسانی وضع را بدین جا رساندند و یا نمی گویند حامیان فریب مردم برای رای به روحانی وتکرار او چه کسانی بودند ؟

می گویند اقتصاد مقاومتی موفق نبوده و نتوانسته درد بیکاران را درمان کند اما نمی گویند کدام قسمت از اقتصاد مقاومتی که توصییه قرآنی نیز دارد را انجام داده اند؟

 آیا اقتصاد مقاومتی می گوید با گونی میلیاردها دلاررا روانه بازار و بعدا بدون تصمیم مجلس قیمت دلار را 4300 تومان تعین کنید؟

آیا اقتصاد مقاومتی گفته است رییس دولت با تن پوش ورزشی مارک آمریکایی برای تفریح به توچال برود درحالی که شعله آتش خشم ملت درخوزستان و آبادان از بی آبی زبانه می کشد؟

اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که مبنا را برتولید وتوانمندسازی داخلی می گذارد نه اینکه دولت مورد حمایت شما 6 سال برروی دیوار بی ثبات برجام آمریکایی یادگاری بنویسد .

اقتصادمقاومتی اقتصادی است که کالای قاچاق را به آتش می کشد نه اینکه خاگ گربه ، کود انسانی از نوع ترکیه ، سنگ پا وغذایی سگ از خارج وارد کند؟

هنر، گند کشورداری واصلاحات بی سرو ته شما را مردم با پوست وخون خود لمس کرده لطفا آدرس اشتباهی ندهید ، با این حرف ها ی پوچ دیگرنمی توانید مردم را فریب دهید، هرچند سعی دارید با واژه سازی روی کلمات با اصلاح اصلاحات ، بازگشت به مردم ، یا کارسازنبودن اقتصادمقاومتی همه  کوتاهی را به گردن حاکمیت بیاندازید اما مردم دیگر درس شما را خوانده اند بی تدبیرترین دولت تاریخ وبی برنامه ترین کابینه مدیریتی محصول حمایت های شماست.

 پس دیگرفیلم بازی نکنید و به شعور مردم  توهین نکنید!

هفته نامه شماره 3 نسیم قزوین 97/4/26

http://nasimeqazvin.blog.ir


  • ۹۷/۰۵/۰۱
  • نسیم قزوین

نظرات  (۱)

آقای رضائی عزیز سلام ، خداوکیلی اگر دشنام، توهین و بداخلاقی را از شما باصطلاح اصولگرا ها بگیرند، آیا حرف دیگری دارید برنید، من که فکر میکنم نه،

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی