نسیم قزوین

نسیم قزوین

هفته نامه نسیم قزوین
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: حسن رجبی
سردبیر: امیر علی رضایی

آخرین نظرات
نویسندگان

پارگینک طبقاتی سعدالسلطنه و خیابان انصاری شرقی و یا توسعه امامزاده حسین علیه ااسلام و امروز هم پل بزرگ امام رضا علیه السلام هدف این جریان قرار گرفته و با شعار حفظ میراث فرهنگی، زیست محیطی وحفظ باغستانهای سنتی جلوی  برخی پروژه ها  با شانتاژهای رسانه های تیمی گرفته می شود که برای اجرای آن صدهها میلیارد پول بیت المال صرف شده است .

هفته نامه نسییم قزوین97/6/26 /گروه اجتماعی نسیم قزوین :  استان قزوین همیشه به غیر ردیف بودجه که یکی مانده به آخر است در همه چیز ردیف اول است ، دردفاع ازکنسرت اول، حتی در پروژه خراب کردن ها نیز توانسته مقام اول را نصیب خود کند .

بعداز روی کارآمدن دولت دوم خرداد برخی برای سرکیسه کردن بیت المال به سراغ راههای انحرافی رفته و با ایجاد تشکل ها وان جی اوها سعی کردند کمک های غیر مستقیم خود را از دولت بگیرند اما شرط وشروطش این بود که در خدمت اهداف  سیاسی دولت دوم خرداد و توسعه سیاسی و آزادیهای مدنی باشند و ازهمان زمان برخی افراد فرصت طلب و موازی کاردرغالب بخش خصوصی  با اسامی پر طمطراق طرفداران محیط زیست ، طرفداران حقوق حیوانات ، طرفداران محیط سبز، طرفداران میراث فرهنگی و....مبادرت به ایجاد تشکل ها و سمن های مختلف  کرده وبصورت پنهانی سالانه صدها میلیارد تومان از بودجه عمومی کشور ارتزاق کردند.

استان قزوین ما نیز از این قائده کلی مستثنی نبوده از زمان شروع  حکومت دوم خردادیها درقزوین برخی افراد بظاهرالصلاح درغالب طرفداران میراث فرهنگ و هنراین شهر بیشترین جفا را بر شهر کردند .

شهرداری قزوین در زمان مهندس نصرتی بخاطر حمایت های مالی و بانکی که از آن صورت گرفت گام های توسعه ای خوبی برداشت و تبدیل به شهری با کارهای عمرانی بزرگ شد، حسادت و وابستگی به کانون های قدرت و ثروث و لجاجت های بیمارگونه سبب شد که برخی پروژه های به مدت دهها سال بدون تلکیف رها شود .

پارگینک طبقاتی سعدالسلطنه و خیابان انصاری شرقی و یا توسعه امامزاده حسین علیه ااسلام و امروز هم پل بزرگ امام رضا علیه السلام هدف این جریان قرار گرفته و با شعار حفظ میراث فرهنگی، زیست محیطی وحفظ باغستانهای سنتی جلوی  برخی پروژه ها  با شانتاژهای رسانه های تیمی گرفته می شود که برای اجرای آن صدهها میلیارد پول بیت المال صرف شده است .

پروژه خراب کن ها مانند تعزیه خوانها دردونقش بازی می کنند نقش اول آنها این است که با گریه و زاری ظلم شمر را فریاد می کنند اما همین که تعزیه تمام شد با شمر بر سریک سفره می نشینند.

الان که وضع بودجه ای دولت افتضاح است هرجایی که نمی توانند پروژه ای را به انجام برسانند با بهانه های مختلف مخصوصا زیست محیطی جلوی اجرای پرژه را می گیرند گویا این معرض به برخی مدیران دولتی و شهرداریها نیز سرایت کرده وبرخی اعضای شورا ومدیران شهری نیز برای فرار از اجرای برخی  پروژهها ، پروژه خراب کن استخدام می کنند.

آیا این پروژه خراب کن ها در سالهای پیش قزوین نبودند ؟ آیا تازه وارد قزوین شده اند؟  وآیا کسی از آنها پرسیده است که تا بحال برای قزوین چه کارکرده اید ؟ اگر برخی پروژه ها ی فرهنگی شهرداری قزوین  به این افراد واگذار می شد آیا بازهم حاضر می شدند به دستور«  پدرخانم»  قائله های دیگر را بیافرینند.!

مردم قزوین باید هوشیار باشند که فریب این پروژه خراب کن را نخورند این افراد با گذاشتن عکس درختان پسته به فکر تنقلات درون جیبشان هستند نه فضای سبزاین افراد بعضا از سوی برخی مدیران  میراث فرهنگی ، مدیران اجرایی و شهری اجیر شده تا هم نقش طفلان گریان را بازی کنند و هم با شمرآبگوشت بخورند.

دلسوز قزوین کسی است که از ترافیک  خیابانهای بازار، سبزه میدان ، نادری ، خیام ، بوعلی وولیعصر ناراحت باشد، دلسوز قزوین کسی است که نگذارد بیت المال هزینه شده در پروژه امام رضا که ذاتا برای حفظ باغستانهای سنتی بوده بخاطر کج سلیقگی نابود شود ، دلسوز قزوین کسی است که بفکر ترافیک و جای پارک خیابان مولوی و مسجد نبی شهر باشد ، دلسوز قزوین کسی است که یقه سیاست بازان قزوین را بگیرند بگویند برای قزوین چه کرده اید ؟

این پروژه خراب کن ها علاوه بر اینکه جلوی کارهای عمران و آبادی را می گیرند به فرهنگ اصیل اسلامی هم آسیب می زنند ، این افراد با حمایت از خوانندگان آوازهای لهو ولعب و کنسرتهای بی محتوا سعی دارند دارالمومنین را به رقاص خانه تبدیل کنند .

این افراد علاوه بر ماموریت تخریب برای پروژه ها و فرهنگ بدنبال عوض کردن جایگاه ارزشهای متعالی نیزهستند این افراد که باید ازشهید رجایی ، سیدعلی اکبرابوترابی آزاده سرافراز ویا شهید بابایی که در تخصص، تعهد و اخلاق سرآمد بوده و هستند  تجلیل کنند با حاشیه سازی بدنبال برجسته کردن افراد ملی مذهبی وافراد دگر اندیش وسکولار هستند دعوت از نویسندگان مسئله دارو برگزاری نسشت های فرهنگی در تهران و قزوین با چه هدفی برگزار می شود وثمراتش برای استان ماچیست ما که متوجه نشدیم وهزینه های این نسشت ها ازجیب بیت المال چه توجیهی دارد این پروژه خراب کن ها و عوامل پشت پرده آنها باید پاسخگو باشندونهادهای نظارتی باید پیگیرفعالیت های مشکوک این حلقه کوچک باشندکه جلوی توسعه همه چانبه قزوین را می گیرند. 

 نسیم قزوین شماره 5

97/6/26

http://nasimeqazvin.blog.ir 


  • ۹۷/۰۷/۰۴
  • نسیم قزوین

نظرات  (۲)

تحلیل آبکى اى بود
  • مهدی جمشیدی
  • با سلام واحترام ممنون از چاپ این روشنگرنامه!! متاسفانه عده ای هستند که کاری برای قزوین انجام نمیدهند وبا سنگ اندازی در کار دیگران میخواهند صاحب منسبی شوند لطفا به راهتان ادامه دهید تا مردم بیشتر وشفاف با این افراد وحامیانشان آشنا شوند.ممنون از شما که دغدغه شهر قزوین را دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی