نسیم قزوین

نسیم قزوین

هفته نامه نسیم قزوین
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: حسن رجبی
سردبیر: امیر علی رضایی

آخرین نظرات
نویسندگان

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۱
مرداد

هفته نامه نسیم قزوین 97/5/28 /سید عبدالعظیم موسوی مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی ، اصالتا اهل بندر گز است اما او خود را قزوینی می داند، اویکی از پیش کسوتان روزنامه نگاری در قزوین است، موسوی دردهه شصت چند سال فرماندارقزوین  نیزبوده ودر همان سالها هفته نامه ولایت قزوین را منتشر نمود هنوز یادم هست که در یک ساختمان اجاره ای در خیابان نادری با چه مشقتی نشریه را منتشر می کرد، عبدالعظیم مردی خندان و اهل منطق است هر چند که از ذکاوت سیاسی برخوردار است، نمی شود اورا چپ یا راست نامید اما در بزنگاه های لازم او یک اصلاح طلب قهاراست مقالات او گاهی جو اتمسفر استان را بر هم می ریزد نشریه او سابقه چندین بارتوقیف را دارد. به مناسبت روز خبرنگار با او به گفت و گو نشستیم و بی تعارف سوالات خود را از او پرسیدیم.

  • نسیم قزوین
۳۱
مرداد

 

هفته نامه نسیم قزوین  97/5/28 /حسین حسین‌خانی عضو شورای اسلامی شهربوئین‌زهرا گفت: مدت‌ زیادی است شرکت آریان فولاد با مشکلات عدیده ای روبروست که نتیجه آن تعدیل قریب به 1000 نفر جوان دارای خانواده است که  بیکارشده اند .

  • نسیم قزوین
۳۱
مرداد

هفته نامه نسیم قزوین 97/5/28 / از7سالگی در مسجد ابولفضل در کارهای فرهنگی شرکت می کرده و از 12 سالگی در انجمن اسلامی و بسیج در گروه علمی فرهنگی ولایت شهر الوند  فعالیت داشته بعداز خدمت سربازی وارد شهرداری الوند شد تا پایان سال 82 معاون خدمات شهری و مسئول حراست بود او در زمینه نخ های پلی استر ، نفت ،کشمش و ... دستی برصادرات دارد.

  • نسیم قزوین
۳۱
مرداد

هفته نامه نسیم قزوین 97/5/28/ اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قزوین روز 18 مرداد ماه با دعوت با حضور علی دهباشی با حاشیه‌هایی  فراوانی همراه بود

  • نسیم قزوین
۲۹
مرداد


شماره ۴ هفته نامه نسیم قزوین منتشر شد نسیم قزوین را از دکه های مطبوعاتی استان قزوین تهیه نمایید

۹۷/۵/۲۸

  • نسیم قزوین
۰۲
مرداد

 

 هفته نامه نسیم قزوین -97/4/26 / اگر در قزوین بخواهید یک پرورش ماهی یا پرورش کبک راه اندازی کنید باید هفت خوان رستم را طی کرده ، یکی ازاین هفت خوان ها دریافت مجوز محیط زیست است ، اداره محیط زیست ابتداء پروژه را بررسی وسپس مجوز صادر می کند، اما در پروژه ملی جاده قزوین به کلاچای برعکس شده است ، بعداز10 سال از اجرای فازمطالعاتی  پروژه در سال 92 واردفاز اجرایی شده است،  بطور ناخودآگاه در سال 97 به مردم اعلام می شود که این  پروژه ملی بخاطربررسی مسایل زیست محیطی متوقف شده است خیلی عجیب و غریب به نظر می آید .

روزی در همین استان برخی نمایندگان مجلس و یا حتی دولت مردان تدبیرو امید درسخنان تبلیغاتی خود ازاین پروژه به عنوان دستاورد خویش یاد می کردند واعلام می داشتند که با احداث این جاده درمصرف بنزین 60میلیون لیترصرفه جویی می شود.

  • نسیم قزوین
۰۱
مرداد

حاج فرج اله فصیح رامندی در گفتگو با هفته نامه نسیم قزوین:

*منظور من از جو سازی رسانه ای، اصحاب رسانه و جراید نبودند بلکه دستگاهی است که با ایجاد جو رسانه ای  باعث توقف پروژه های شهرداری می شوند

*درباره بکار گیری نیروها حزبی و فامیلی بصورت خصوصی به شهردار تذکرات لازم را داده ام

*با حفظ دو اثر مسجد حیدریه و حمام بلاغی خیابان شهید انصاری شرقی باید باز شود تا مردم از بالاتکلیفی خارج شوند

*جریان اصلاح طلب  بعلت اینکه با مردم صادق نیست، خودش خودش را شکست خواهد داد.


هفته نامه  نسیم قزوین- 97/4/26 در فروردین ماه سال 1339 درشهر دانسفهان (از توابع شهرستان بویین زهرا) دیده به جهان گشود . دوران کودکی را در خانواده ای مذهبی و با علایق دینی فراوان (پدری قاری قرآن و مادری مومنه و خانه دار) پشت سرگذاشت درسال 1356  با نام امام خمینی (ره) و نهضت  رهایی بخش وی آشنا و با تمام وجود به آن پیوست، دراکثر تظاهرات ها و راهپیمایی ها شرکت می کرد.

  • نسیم قزوین
۰۱
مرداد

 

دکترحسین غیاثوند شهردار بویین زهرا در گفتگو با هفته نامه نسیم قزوین :

هفته بوئین زهرا درشهریور ماه امسال برگزار خواهد شد

بویین زهرا در مسیر توسعه قرار گرفته است

بودجه ای که طی 3 سال 18 میلیارد تومان بود با رشد 68 درصدی به 30 میلیارد و 500 میلیون تومان رساندیم

شهرداری  بویین زهرا در زمان مدیریت گذشته 3.5 میلیارد تومان بدهی  داشت که بخشی از آن را پرداخت کردیم

هفته نامه شماره 3 نسیم قزوین-97/4/26 /قبل از اینکه او را با رشته تخصصی مهندسی ودکترای عمران بشناسند اورا با اعتبار فرهنگی و خادمی به اهل بیت عصمت و طهارت می شناسند، مداحی اهل بیت (ع ) یکی ازسرمایه مهندس حسین غیاثوند است  اما تخصص در رشته مهندسی سرمایه اصلی اوست که مورد اعتماد شورای اسلامی بویین زهرا قرار گرفته است ، اودرعنفوان جوانی درشهر بزرگی مانند قزوین خود را درمعرض انتخاب مردم گذاشت ومردم هم به جوان مذهبی وخوش فکراعتماد کردند.

  • نسیم قزوین
۰۱
مرداد

 

امیرعلی رضایی

هفته نامه شماره 3 نسیم قزوین 97/4/26/ فرق بین هنرمند باهنرگند اینست که برخی  افراد با ابزارهنرآثارفاخروماندگاری درصفحه روزگارخلق می کنند وازخود آثاری باقی می گذارند که تا قرن ها کسی نمی تواند منکر اثرهنری آنها بشود اما درهمین عرصه نیزهستند افرادی که هنرگندهستند، تنها هنرشان گند زدن به کارهاست، این افراد بی لیاقت وبی تدبیرتا زمانی که فرصت باقی هست ازداشته ها وتوانایی ها خودغافل هستند وهیچ گونه زحمتی به خود نمی دهند وزمانی که فرصت ها و ظرفیت ها را سوزاندند وبه خاکسترتبدیل کردند، بجای عذر خواهی ازمردم که ابتدایی ترین کار اخلاقی دردین اسلام است و باید توبه کنند بلا فاصله به سراغ شانتاژ کردن می روند و با ادبیات سخیف وزبان درازی ، مردم را نادان فرض می کنند و با شعارهای رایج دموکراسی مانند، آزادی وحقوق شهروندی مردم را ازمسیر اصلی حق خارج می کنند ونمی گذارند مردم با تصمیم عقلانی کشورو ملت خود را نجات دهند .

  • نسیم قزوین