نسیم قزوین

نسیم قزوین

هفته نامه نسیم قزوین
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: حسن رجبی
سردبیر: امیر علی رضایی

آخرین نظرات
نویسندگان

هفته نامه نسیم قزوین 97/9/12 / سخن هفته / حسن رجبی :سالهای سال از عمر برخی پروژه های بزرگ در سطح استان قزوین می گذرد برخی از این پروژه ها در دولت تدبیر و امید با پیشرفت خوبی همراه بوده اند ولی بعضی از پروژهای بزرگ با سرعت کمتری و حرکتی به اصطلاح لاک پشتی در حال اجرا می باشند و پروژه  بزرگ ملی مانند جاده قزوین-الموت وکلاچای که از دولت قبل شروع شده بود وپیشرفت خوبی هم داشت با بی تدبیری و سنگ اندازی محیط زیست وعدم پیگیری به موقع نمایندگان ومسئولان استان قزوین متوقف شده وکسی هم پاسخگوی آن نیست.

اخیرا مهندس زاهدی استاندار قزوین دربازدید ازکارگاه خط انتقال آب از سد طالقان به خبر گزاری ایرنا گفته است ، طرح انتقال آب شرب سد طالقان به استان قزوین پنج ونیم درصد پیشرفت داشته است وی درادامه نیز افزوده است که انتقال آب شرب ازسد طالقان مهمترین پروژه عمرانی استان قزوین و از پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری به قزوین می باشد که دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری  درسفراستانی به قزوین درسوم اردیبهشت ۹۶ وعده اجرایی این پروژه را دراجتماع مردم قزوین  داد .

طرح انتقال آب شرب سد طالقان  پیشترنیز توسط نمایندگان سابق قزوین درمجلس شورای اسلامی داده شده بود ومجوز های آن  نیزگرفته شده بود .

وتقریبا حدود  یک  سال  و نیم از سفر دکتر روحانی به قزوین می گذرد و مردم قزوین  با توجه به مشکل کم آبی آن  بی صبرانه منتظر تحقق این وعده رییس جمهورهستند و حال سئوال ازمسئولین این است که آیا روند کند(پنج نیم درصد)  اجرای این پروژه مهم وحیاتی که از مصوبات سفر رییس دولت نیزهست جای نگرانی ندارد؟!

آیا اصلاح طلبان و حامیان دولت ونمایندگان استان واستاندارقزوین، پاسخگوی پیشرفت کند این پروژه بزرگ وحیاتی هستند؟!

۵سال نیم ازعمردولت تدبیر و امید گذشته و فقط دو سال ونیم فرصت  دارید اگر دیر بجنبید مردم بساط شماها را برای همیشه جمع خواهندکرد.

حسن رجبی

                                                            نسیم قزوین شماره 7

97/9/12

http://nasimeqazvin.blog.ir  

  • ۹۷/۰۹/۲۰
  • نسیم قزوین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی