نسیم قزوین

نسیم قزوین

هفته نامه نسیم قزوین
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: حسن رجبی
سردبیر: امیر علی رضایی

آخرین نظرات
نویسندگان

حاج فرج اله فصیح رامندی در گفتگو با هفته نامه نسیم قزوین:

*منظور من از جو سازی رسانه ای، اصحاب رسانه و جراید نبودند بلکه دستگاهی است که با ایجاد جو رسانه ای  باعث توقف پروژه های شهرداری می شوند

*درباره بکار گیری نیروها حزبی و فامیلی بصورت خصوصی به شهردار تذکرات لازم را داده ام

*با حفظ دو اثر مسجد حیدریه و حمام بلاغی خیابان شهید انصاری شرقی باید باز شود تا مردم از بالاتکلیفی خارج شوند

*جریان اصلاح طلب  بعلت اینکه با مردم صادق نیست، خودش خودش را شکست خواهد داد.


هفته نامه  نسیم قزوین- 97/4/26 در فروردین ماه سال 1339 درشهر دانسفهان (از توابع شهرستان بویین زهرا) دیده به جهان گشود . دوران کودکی را در خانواده ای مذهبی و با علایق دینی فراوان (پدری قاری قرآن و مادری مومنه و خانه دار) پشت سرگذاشت درسال 1356  با نام امام خمینی (ره) و نهضت  رهایی بخش وی آشنا و با تمام وجود به آن پیوست، دراکثر تظاهرات ها و راهپیمایی ها شرکت می کرد.

همزمان با کار در کارگاه پیراهن دوزی در تلاطم بود تا اینکه ماجرای پاوه و نفوذ ضد انقلاب به شهر و تصرف مراکز دولتی و کشتار ناجوانمردانه ی مردم پیش آمد، دراردیبهشت 59 تنها یک ماه بعد از ازدواجش وارد سپاه قزوین شد.

حدود 28ماه در جبهه ها حضور داشت و حتی خانواده خود رانیز به شهراهواز برد، درعملیات بزرگ خیبر با مجروحیت نسبتا شدید در جزیره مجنون به اسارت دشمن درآمد، 78ماه و 6 روز دراردوگاه های مختلف دشمن  بعثی صدام اسیربود.

رهایی از بند اسارت باب دیگری را به روی آزاده سرافراز حاج فرج اله فصیحی رامندی گشود، مسئولیت ستاد رسیدگی به اموآازادگان، جانشین فرماندهی سپاه استان، مدیر کل امور جانبازان، فرماندار بویین زهرا،  فرماندار البرز،  شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در قزوین،  مدیر کل امنیتی وانتظامی استانداری، عضویت دو دوره شورای شهر و ریاست شورای شهر چهارم قزوین بخشی از مسئولیت های وی است .

در یک روز گرم تابستان به اتفاق مدیر مسئول هفته نامه نسیم قزوین پای حرفهای ایشان نشستیم  اوآنقدرساده و بی آلایش است که هنوز دفتر زیارتی خود را ازمنطقه راه آهن جنوب قزوین روبروی مسجد جوادالائمه تغیر نداده است او با دستمال میز کارش را تمیز کرد، با چند تا کیک و رانی پذیرای ما شد.

بعدازتعارفات مصاحبه خود را با او اینگونه شروع کردیم !

حاج آقا شما که خود یک عنصررسانه ای هستی چرا رسانه ها را مانع تحقق پروژه های شهرداری معرفی کرده اید مصادیق جو رسانه ای را بیان می فرمایید ؟

در صحن شورا یکی از همکاران گفت که چراشهرداری دربرخی از پروژه ها که مطالبات مردمی دارد سکوت کرده است؟ بنده در پاسخ به این همکار مطلبی گفتم که برخی از رسانه ها برداشت غلطی از موضوع داشتند و یکی ازآقایان مطالبی هم نوشتند که لازم به پاسخ گفتن ندیدم .

بعنوان نمونه موضوع هفت سنگان یک پروسه نا معقولی را طی کرده و به نظر من رسانه ای شدن آن صرفا بخاطر برخورد فیزیکی  پیمانکارآن مجموعه با خبرنگار صداو سیما بود اگر برخوردی صورت نمی گرفت ومستندات ارایه می شد کار به اینجا نمی رسید و الان همکاران شورا مطالبه می کنند که وقتی از مردم پول می گیریم  پروانه دادیم باید خدمات ارایه بدهیم اما بنده بخاطر ورود امام جمعه محترم قزوین به این موضوع مخالفت کردم و گفتم تا موضوع حل و فصل نشود هیچ خدماتی ارایه ندهیم

شاهد مثال دیگر پارکینک سعدالسلطنه است که بر اساس یک نظرو سلیقه متوقف شده است یک دستگاهی با آوردن برخی افراد و تشکیل زنجیره انسانی بدورمحل این پروژه وایجاد جو رسانه ای مانع اجرای آن شد

یا در موضوع تبدیل 21هکتار از باغات سنتی غرب قزوین به پارک 15 هکتاری مانند پارک ملا خلیلا که برخی با جو سازی و شعار حفظ باغات سنتی، استاندار سابق را وادار کردند تا بر اساس ادعای واهی و غیر قانونی جلوی اجرای پروژه 21 هکتاری را بگیرد.

لذا منظور من از جو سازی رسانه ای اصحاب رسانه و جراید نبودند بلکه دستگاهی است که با این موضوع مخالف  می کند و عده ای را راه می اندازد و با جو سازی پروژه ها را متوقف می کنند متاسفانه برخی بر داشت غلط و ناصواب داشته و مطالبی هم نوشتند که لازم به پاسخگویی ندیدم .

چرا شما و آقای حق شناس در مورد برخی تصمیمات شورا واستخدام های بی رویه حزبی سکوت اختیار کرده اید ؟

 در خصوص جذب نیرو در شهرداری توصیه همیشگی من به شهرداران این بوده است که نگاه حزبی و تشکیلاتی نداشته باشند اما متاسفانه این ضعف وجود دارد وخیلی ها که در ستادها و تشکیلات انتخاباتی فعال بودند جذب شده اند البته بنده علاقمند به جوسازی و افشاگری و جنجال سازی نیستم ولی بصورت خصوصی به شهردارگفته و تذکرات لازم را داده ام در یک مورد در انتصابات نیز نظر خود را علنا درصحن شورا اعلام کردم بنده معتقدم باید جذب نیرو بصورت عادلانه و بر اساس تخصص و تعهد و شایسته سالاری باشد.

درمورد سفر دو عضو شورا به افریفا و آوردن فیل توضیح بفرمایید، آیا ضرورتی داشت با توجه به این اوضاع و احوال این کارها صورت بگیرد ؟ 

برای راه اندازی سافاری پارک  وتوسعه آن در بوستان باراجین شهرداری قریب به 20 میلیارد تومان  بودجه از دولت گرفته بود که یکی از این طرح ها ایجاد سافاری پارک بود که حیوانات در آن آزاد هستند و مردم با خودروهای خود در محوطه حرکت می کنند و به تماشای حیوانات می پردازند ونمونه این پارک ها در افریقا وجود دارد واعضای شورای شهر با قید قرعه برای سفرهای خارجی  انتخاب می شوند البته بنده در هیچ دوره ای متقاضی رفتن به این سفرها نبودم وهیچ اعتقادی به سفرهای خارجی ندارم و ودر این مرحله نیز سفرسه عضو شورا برای بازدید سافاری پارک بوده  خرید و یا آوردن فیل اصلا مطرح  نبوده است .

چرا بودجه شهرداری شفاف نیست و شما برای شفافیت موضوع چه اقدامی کرده اید آیا سایتی که هزینه هاواعتبارات را ثبت وشفاف کند وجود دارد ؟

ما در قزوین مشکل عدم شفافیت نداریم، پروژه ها با مصوبه شورا انجام می شود در یکی دو مورد که ابهام انگیز است بودجه فرهنگی شهرداری است که آن هم با پیگیریها و رایزنی افراد صورت می گیرد . شهرداری هرگونه دریافت و هزینه ای که میخواهد  انجام دهد باید مصوبه شورا را داشته باشد و بدون مصوبه شورا هر گونه درآمد و هزینه برخلاف موازین و مقررات خواهد بود .

پرژه های مانند شهید انصاری وامامزاده حسین( ع )  چند سالی است شروع شده اما بصورت نیمه کاره رها شده است اخیرا هم شهرداری گفته است که متولی پروژه امامزاده حسین (ع ) اداره اوقاف است نظر شما چیست ؟

اجرای برخی پروژه ها مختص شهرداری است ودربرخی پروژه ها شهرداری بعنوان یک عضو همکار حضور دارد،  پروژه امامزاده حسین(ع ) یک پروژه خاص شهرداری نیست و بین دستگاهی است وستاد بازسازی امامزاده حسین (ع ) که استاندار رییس آن است  وظایف را تقسیم کرده و شهرداری بیش از 64 درصد سهم خود راهزینه کرده است اما اوقاف و  وراه وشهرسازی در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده اند وهمین باعث طولانی شدن پروژه شده است شهید انصاری 30 سال است که روی آن کار شده است و نظر ما این است با حفظ دو اثر مسجد حیدریه و حمام بلاغی باید این مسیر باز شود تا مردم از بالاتکلیفی خارج شوند در حال گفتگو و حل این موضوع هستیم .

در زمان مدیریت شما در شورای شهر برخی زمین خواریها مانند نیاوران و هفت سنگان اتفاق افتاده و الان هم متاسفانه در قسمت غرب وشرق شهر برای تخریب باغات سنتی برخی افراد شورا به طمع افتاده اند نظر شما چیست ؟

موضوع  شهرک نیاوران هیچ ارتباطی با شهرداری ندارد و آنجا برای ایجاد شهرک گردشگری به افراد فروخته شده است البته برخی مدیران شهری در آن پروژه ذینفع هستند که این مناسب نیست ومسئول نباید مترصد فرصت باشد اما در مورد باغات سنتی  اگر بخواهیم بصورت دگم و به هر شکل باغات را حفظ کنیم نمی شود، باغات باید طبق اصول حفظ  شودودر مورد هفت سنگان هم قبلا توضیح دادم.

 اگر توجه کنیداز بیمارستان قدس تا بلوار آیت الله خامنه ای دیگرهیچ درختی وجود ندارد اما تحت نام باغات سنتی شناخته می شود و مالکین هم پرپر می زنند تا از این زمین ها استفاده کنند اما برخی مسئولین با شعارمیخواهند این زمین ها را بعنوان باغ حفظ کنند من معتقدم برای حفظ باغات باید شرایطی برای باغداران فراهم گردد تا آب آنها تامین و صرف و صلاح اقتصادی برای آنها فراهم شود اگر این شرایط فراهم نکنیم خودشان می آیند باغات را نابود می کنند تا از زمین آن استفاده کنند .

مهند س نصرتی با گرفتن وام پروژه های بزرگی را انجام داد چرا با آمدن شهردار جدید برخی پروژه ها متوقف شده است و شهردار میگوید ما اعتبار نداریم اما ماشین ها ی گران قیمت خریداری و جذب نیرو  جدید می کنند ؟

البته شهردارجدید هم دارد تلاش می کند که پروژه ها متوقف نشود پروژه های مانند پل امام رضا( ع ) درحال اجراء است پروژمیدان مینودر تا میدان شورا در حال انجام است، اینکه مهندس نصرتی فعالیت بیشری داشت نگاهها متفاوت است مدیریت فعلی به ظواهر کار وپروژه های خرد هم توجه می کند اما نگاه نصرتی به پروژه های کلان و بزرگ بود .

برخی پروژه ها مانند پونک و شهید انصاری و 17هکتاری بادامستان  قبلا راکدبود والان هم راکد هست اما بسیاری از پروژه ها فعال است من اعتقاد دارم که شهردار جدید هم فعال است اما یک نگرانی وجود دارد که شهردارگذشته در مورد دریافت  تسهیلات خیلی فعال بود و جا بجا می کرد اما الان تغییر و جابجایی صورت نمی گیرد وهر روز خسارت وارد می شود و اسکونت سود وامها ماهانه بالای 5 میلیارد تومان است که سالانه حدودا60 میلیارد تومان می شود .

شما در مصاحبه با فارس گفته اید در قزوین برای انجام برخی پروژه های بزرگ کسی فصل الخطاب نیست آیا منظورشما استاندار است ؟

بله، مدیریت ارشد استان است ، گفتم مدیران ارشد استان وقتی تصمیم می گیرند آن تصمیم باید اجراء شود پروژه شهید انصاری را باید استاندار ورودکند ونگذارد این بحث به تهران بکشد یا الان اجرای پارکینگ سعدالسلطنه متوقف شده و بحث به وزیر کشیده شده است در زمان روزبه استانداری با فشار سازمان میراث فرهنگی پروژه را سه روز متوقف کرد آقای روزبه استانداروقت گفت که سلطانی فر از من خواسته 3 روز این پروژه متوقف شودتا بررسی گردد که من گفتم همین سه روز باعث توقف دایمی آن می شود که همنطورهم شد.

آیا ضرورت داشت تا پل امام رضا (ع ) با هزینه زیاد ساخته شود ؟

پل امام رضا ( ع ) نقش کمربندی را ایفا می کند و از میدان دفاع مقدس شروع و به بلوارشهید ابوترابی متصل و از آنجا به بیمارستان قدس وصول خواهد شد فاز اول این پل از تهران قدیم تا میدان دفاع مقدس و فاز دوم از پشت رستوان رز تا تقاطع بلوار شهیدابوترابی و قدس است که  اعتبارش هم پیش بینی شده است اما فاز سوم از میدان دفاع مقدس تا پشت دانشگاه علوم پزشکی در حال مطالعه است .

علت تهدیدات برخی اعضای شورا نسبت به شهردار را چه میدانید آیا مسایل محرمانه در شورا وجود دارد ؟

خصوصیت فردی باعث می شود که این حرف ها گفته شود وبه اعتقاد بنده مسایل خاصی وجود ندارد

تاسیس مرکز پژوهش های شورای شهر به کجا رسید و آیا کمیسیونی که بر کارمدیران  شهرداری نظارت کند وجود دارد ؟

پیشنهاد ایجاد مرکز پروهش های شورای شهر به تصویب  کمیسیون مربوطه رسیده وبا تصویب آن در صحن شورا ان شاء الله ایجاد خواهد شد کمیسیون نظارت شورا الان هم وجود دارد اما تاکنون هیچ گونه ارجاعی نداشته است .

نظر شما در باره ایجاد  کارگروه شمس چیست ؟ چرا بیشترافراد دعوت شده به جای اینکه متخصص امور شهری باشند حزبی وسیاسی هستند ؟

من متعقدم این کارگروه با این ترکیب نمی تواند پاسخگوی نیازهای شهر باشد و اعتقاد دارم که جنبه سیاسی کارگروه شمس پر رنگ تر ازجنبه تخصصی و اجرایی است

عملکرد مهندس نصرتی و مهندس صفری را چگونه ارزیابی می کنید ؟

ارزیابی و مقایسه عملکرد مهندس صفری با مهندس نصرتی فعلا زود است

آیا تصمیمات وانتصابات مدیران شهرداری در شورا تصمیم گیری می شود یا در جلسات سری ومحرمانه اصلاح طلبان ؟ چرا بالای 300 نفر نیروی های اصلاح طلب از بستگان نزدیک افراد سیاسی بصورت رابطه ای جذب شهرداری شده اند؟ آیا کاربا عدالت سازگار است ؟ 

اولا تعدادنیروهای بکار گرفته 300 نفر نیست وثانیا شورا نباید در انتصابات دخالت کند وشهردار باید خودش تصمیم بگیرد به نظر من شهردارمنتخب اصلاح طلبان می باشد و تاثیر پذیر بودن آن طبیعی است اما در برخی از انتصابات مقاومت کرده است  به هر حال شهردار منتخب اکثریت است اما بنده معتقدم انتصابات باید برمبنای عدالت و تخصص باشد .

عملکردشورای شهر را چگونه ارزیابی می کنید ؟

 یک شورای خوب باید اغراض سیاسی وجناحی را در شورا دخالت ندهد در بخش فرهنگی عملکرد شورا خوب نیست ودر حوزه ورزش خیلی دست و دل بازی می کنیم  برخی اعضای شورا  تا صحبت از جبهه، راهیان نورومرمت قبور شهدا می شود یاد سوء تغذیه مادران باردار برخی مناطق قزوین می افتند و با این تصمیمات مخالفت می کنند .

شما مخالف انتصاب درافشان درسازمان فرهنگی وورزشی شهرداری بودید آیا الان راضی هستید ؟

من در همان جلسه هم گفتم آقای درافشانی یک فردمعتقد و از خانواده اصیل وشخصیت فردی وی نیزقابل احترام می باشد در این مدت فعالیت هرگونه درخواستی  یا توضیحی از ایشان درخواست کردم مضایقه ای نداشتند ودرصدی بالایی از کارهایش قابل قبول است .

نظر شما درباره ریاست سرهنگ داودی در شورا چیست ؟

 بنده نقدهایی به ریاست شورا دارم اما در حال حاضر بهترین گزینه برای ریاست شورای شهر سرهنگ داودی است .

علت شکست جریان اصولگرا در انتخابات مجلس وشورای شهرو ریاست جمهوری را در چه می دانید ؟

به نظر من عدم هماهنگی در بین نیروهای ارزشی عامل شکست آنها است بعنوان مثال : در انتخابات  شورای شهر ارزشی ها 210 هزار رای داشتند با 24 نفر داوطلب واصلاح طلب ها با 10 کاندیدا با 140 هزار رای توانستند6 نفر را بفرستند به شورا ویکی از سران اصلاح طلب به کاندیداهای اصلاح طلبان گفته بود اگر کنارگیری نکنید وانصراف ندهید پته شما را روی آب می ریزم .

تعدد کاندیدا در جریان ارزشی منجر به نتیجه فعلی شد اما معتقدم جریان اصلاح طلب  بعلت اینکه با مردم صادق نیست خودش خودش را  شکست خواهد داد.

علاوه براین، عملکردها خیلی تاثیر دارد و مردم ما تنوع طلب هستند واز چهره های جدیداستقبال می کنند وعدم اتحاد، یک پارچگی واشتباه اصولگریان هم یک نکته بود که موجب شکست آنها شد.

به نظر شما در شرایط فعلی چه باید کرد ؟

من معتقدم برای خدمت گذاری به مردم باید روحیه جهادی داشته باشیم و ازسوء استفاده های مالی و اقتصادی اجتناب کنیم  باید ساده زیستی،  صداقت، وکارآمدی را سرلوحه کارخود قرار داده تا مردم به ما اعتماد کنند.

بعنوان مثال سیدعلی اکبر ابوترابی شخصیتی بود که وابسته به حزب و گروه خاص سیاسی نبود وانسان منصفی را پیدا نمی کنید که درباره ایشان قضاوت بدی داشته باشد او با اخلاص بود و جهادی عمل می کرد 

آیا در انتخابات آینده مجلس شرکت خواهید کرد؟

در نظام و بینش اسلامی ارزش خدمت، به جایگاه نیست، اجر کار را به جایگاه نمی دهند بلکه به اخلاص وعمل می دهند و هرکس در هر جایگاهی قرار بگیرد به اندازه همان جایگاه می تواند تاثیر گذار باشد بنده هیچ حرص و ولعی ندارم اما اگر نیروهای ارزشی  به اجماع برسند و تصمیم بگیرند که در جایگاه مجلس بعنوان خدمت گذار قراربگیرم این آمادگی را دارم

عملکرد نمایندگان  استان درمجلس شورای اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟

درباره عملکرد نمایندگان  استان باید تفکیک قائل شویم آقای محمدی تاثیر گذاری خوبی داشته است  و در جایگاه خوبی قرار گرفته است البته اگر برخی ملاحضات را کنار بگذارد بیشتر می تواند تاثیر گذار باشد اما بقیه نمایندگان مجلس در حد واندازه استان قزوین نیستند.

انتخابات آینده را چگونه خواهید دید؟

وضعیت اصولگرایان خیلی خوب نیست وجریان اصولگرا این را احساس می کند باید افراد توانمند و چهرهای تازه و غیر تکراری وارد میدان شوند زیرا مردم ما هم تنوع طلب هستند.

نظر شما در مورد مدیریت جناب آقای زاهدی استاندار چیست؟

آقای زاهدی سابقه مدیریت در چند استان را دارد انسان ریسک پذیروآن طور که برخی میخواهند تابع نیست و رفتار معقول و آرامی دارد.

راه برون رفت از معضلات گرانی و اعتراضات مردمی چیست؟

توجه به حل مشکلات مردم، رفع گرفتاری های مردم، کنترل امور اقتصادی واقدام جهادی، ضمنا یک نگاه بدبینانه ای هم هست که دولت این ها را کنترل نمی کند و تا مردم را به عصیان وادارکند و نظام را به چالش بکشاند برای برجام دوم و بعدی، اگر دولت بخواهد کنترل کند باید در برابر تهدیدات ایستادگی کند و نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام بورزد وادادگی دولت هم در برابر امور خارجی و اقتصادی از خطرات عمده است

نظر شما در مورد کالای ایرانی چیست؟

علی رغم اینکه بعضی ها شعار می دهند که کالاهای ما بی کیفیت است بنده معتقدم باید هما نند چهره های برجسته سیاسی دنیا مثل گاندی که آمد به تولیدات داخلی اهمیت داد، ما باید به  تولیدات داخلی مان اهمیت دهیم علی رغم اینکه  برخی شعار بی کیفیتی می دهند مردم باید به این مسئله اهتمام داشته باشند و صاحبان صنعت هم برکیفیت بخشی تولیدات داخلی اقدام کنند.

 جناب آقای رامندی در آخر با شنیدن این کلمات جمله ای کوتاه که به ذهن جنابعالی میرسد بیان فرمایید.

امام خمینی :شخصیتی بی نظیردرعلم سیاست، تقواو شجاعت

مقام معظم رهبری: تالی تلو معصوم

 حسن روحانی: خداکند دوره اش به زودی به سلامت به پایان برسد

دکتراحمدی نژاد: کوتاه کننده زبان اصولگرایان دردفاع ازحق

آیت اله رئیسی: خادم آستان مقدس

علی لاریجانی: خداوند هدایتش کند

محمد خاتمی: عنصری نامطلوب

ترامپ: دیوانه سیاسی

سید علی اکبر ابوترابی: شخصیت برجسته ای که نظیر نداشت

آیت اله باریک بین: فردی متخلق به اخلاق وساده زیست

سید محمد ابوترابی: امیدوارم به برادر بزرگوارش در خدمت به آزادگان اقتدا کند

آیت اله اسلامی: روحانی با شخصیت مورد احترام عده کثیری از مردم

آیت الله شالی:عابد بی ریا

شهید حجت اسدی: سنبل ایثارو از جان گذشتگی

آیت اله عابدینی: انقلابی قابل احترام

مهندس زاهدی: انسانی با تجربه

سید مرتضی حسینی: ساده زیست وشجاع

آیت اله تاکندی: مردمی، ساده وقابل قبول عده ای که حرفش راهم گوش نمی کنند، می گفت شیری را شهردار کنید!!

شیخ قدرت علیخانی: به قول آقای اردبیلی «عجب قدرتیه »

مهندس نصرتی: تحول گرا

مهندس صفری: شهرداری آرام وغیر جنجالی

شهر قزوین:دارالمومنینی که مدیرانش هماهنگ نیستند

پل امام رضا: پروژه درحال اتمام

بهترین دوران شما: دوران جبهه

اسارت: دانشگاهی وسیع در ابعاد مختلف

هفت سنگان: محل مناقشه و منطقه ای که قزوین را به چالش کشید

دولت تدبیر و امید: من که تدبیری ندیدم واداده سیاسی

اختلاس: بلای خانمان سوز نظام

برجام: تجربه تلخی برای نظام

تحریم: یاد آورشعب ابی طالب

محسن رحیمی: جوان خوشفکرو دلسوز

 عملکرد تیم ملی فوتبال: قابل تقدیر

 

چکیده گفتگو....

بخاطر ورود امام جمعه  با انجام خدمات شهری در هفت سنگان مخالم 

پارکینک سعدالسلطنه براساس یک نظر، سلیقه وایجاد جو رسانه ای سازماندهی شده توسط یک دستگاه متوقف شده است

منظور من از جو سازی رسانه ای اصحاب رسانه و جراید نبودند بلکه دستگاهی است که با ایجاد جو رسانه ای  باعث توقف پروژه های شهرداری می شوند

با حفظ دو اثر مسجد حیدریه و حمام بلاغی خیابان شهید انصاری شرقی باید باز شود تا مردم از بالاتکلیفی خارج شوند

 مدیریت فعلی به ظواهر کار وپروژه های خرد هم توجه می کند اما نگاه نصرتی به پروژه های کلان و بزرگ بود

استاندار  بایددر پروژه  پارکینگ سعدالسلطنه و انصاری شرقی قاطعانه عمل کند ونگذارد این بحث به تهران کشیده شود

کارگروه شمس با این ترکیب سیاسی وحزبی نمی تواند پاسخگوی نیازهای شهر باشد

شهردارمنتخب اصلاح طلبان می باشد و تاثیر پذیر بودن آن طبیعی است

برخی اعضای شورا  تا صحبت از مرمت قبور شهدا می شود یاد سوء تغذیه مادران بار دار برخی مناطق قزوین می افتند

یکی از سران اصلاح طلب به کاندیدهای انتخابات شورا گفته است اگر در انتخابات کنارگیری و انصراف ندهید پته شما را روی آب می ریزم .

جریان اصلاح طلب  بعلت اینکه با مردم صادق نیست خودش خودش را شکست خواهد داد.

بنده هیچ حرس و ولعی  برای انتخابات مجلس ندارم اما اگر نیروهای ارزشی  به اجماع برسند و تصمیم بگیرند که در جایگاه مجلس بعنوان خدمت گذار قراربگیرم این آمادگی را در خود دارم

نمایندگان مجلس درحد و اندازه استان قزوین نیستند.

آقای زاهدی رفتار معقول و آرامی دارد آن طور که برخی میخواهند تابع نیست


 هفته نامه شماره 3 نسیم قزوین- 97/4/26

 

 


  • ۹۷/۰۵/۰۱
  • نسیم قزوین

نظرات  (۳)

عجب مصاحبه مزخرفی
  • مدافع ولایت
  • آقای فصیحی تمام مردم بریک چیز متفق اند اینکه هفت سنگان اساس ملکیت مالکیت درفازی که مد نظرتون عابدینی است براساس دور زدن وفریبنده کاری است

    حاج آقا فصیحی از نیروهای  توانمند و ارزشی استان و یادگار دوران دفاع مقدس ،  با آرزوی موفقیت و سربلندی برای این بزرگوار 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی